S3, E6: With the house feeling too cramped and crowded, Molly plans a family yard sale to get rid of some of the family's old junk, but which will get the boot – Molly's tap shoes or Mike's old roller skates? Meanwhile, Mike and the guys take Carl on a fishing trip to help him take his mind off his breakup with Christina.