Year-End Blowout
S2, E17: A year-end "blowout" sale becomes literal for a used-car lot after one of its owners is killed when a bomb explodes. While the squad tries to find who is responsible, Rusty dons a bulletproof vest under the watchful eye of Lt. Chuck Cooper (recurring guest star Malcolm-Jamal Warner – The Cosby Show, Malcolm & Eddie, Reed Between the Lines), a Special Investigation Section (SIS) supervisor, in an attempt to catch the person responsible for threatening the lives of both Rusty and Sharon.