S1, E6: Banri receives a pair of sneakers from Linda-senpai. Koko senses something off about the exchange and asks Banri about it, but he dodges her question. Banri and Koko decide to accept Chinami's invitation to her party, but they end up sitting with Yanagisawa and the atmosphere becomes uncomfortable.