Yippie Kayak
S3, E10: Jake, Charles and Gina are involved in a real-life “Die Hard” situation while off-duty on Christmas Eve, and Terry must leave his family celebration to try to save his squad. Meanwhile, Amy tries to prove she’s just as tough as Holt and Rosa.