Yo Zappa Do: Part One
S3, E15: The wedding day is finally here and Sabrina’s mom has hired the camera crew from “Modern Family” to capture the whole blessed event. But a series of catastrophes threatens to ruin the day, including a battle between Maw Maw and Reverend Bob (guest star Jordan). So Burt and Virginia scramble to save the ceremony and keep Jimmy and Sabrina in ignorant, matrimonial bliss. Then, as a wedding gift, Barney offers to fly Jimmy and Sabrina to Los Angeles for a taping of “Yo Zappa Do,” Hope’s favorite show. But due to Jimmy’s fear of flying, the entire family embarks on a road trip instead. Meanwhile, Burt and Virginia agree to take in Ricardo (guest star Valderrama) as a house guest, but he soon wears out his welcome.