You and me, let's go to the party
Сезон 1, серия 4: An unexpected fire in the jungle endangers the gang, while Judith closes in on the suspects. Coordinating their actions to carry out the robbery, the thieves must ensure that the bride and groom's dance is the key moment to carry out their plan. At the same time, Saveria and Nacho begin their own investigation and uncover evidence that could unmask them.