You are Ms. Yuki.
S1, E3: Riko, Hitoyoshi's younger sister pays him a visit to see the puppy. Loving beautiful women, she easily got along with Yuki despite being an assassin. The maid’s skills awe Riko and decides to use Yuki as a subject for her independent research for school.