You are My Destiny You are My Destiny
S1, E4: On-board a cruise ship bound for the Bahamas, two people from separate worlds have a chance encounter, transforming them into one another's destiny. The mousy and unassertive admin assistant, Chen Jia Xin meets the handsome, educated, and charming Wang Xi Yi heir to a large toiletries conglomerate.