You Are the Wind Beneath My Wings, Man
T2, E4: When Ray points out that Nathan has a history of being the worst wingman ever, Nathan embarks on a mission to be a better friend by becoming less self-involved. Also, Debbie and Adam disagree over what's best for their family's livelihood.