You Belong To Me
S4, E6: After 3 people are murdered in Jacksonville, the FBI and police track a man who dares to raft across the Rio Grande to seek refuge in a Mexican prison. His release sparks a worldwide manhunt for a murderer with the looks and charm to blend in anywhere.