You Bet Your Life
S2, E8: While Simone and Sipowicz question two young men about the charred remains of a pregnant woman, Martinez investigates a pawn shop robbery. Later Sipowicz is shocked when Dan Breen, his Alcoholic’s Anonymous sponsor, is beaten by his mentally unbalanced son.