You Can't Always Get What You Want
S2, E4: Brooke's smug new male neighbor rescues her after she is arrested for shoplifting. Nathan and Haley have their first post-wedding argument when he buys her a gift rather than a much-needed car. Lucas' attempt to help Dan with rehab ends in disaster after Dan reverts to his old ways. Peyton tries to organize a club that caters to both kids and adults, but in order to finalize her pet project, she is pressured to try cocaine.