You Can't Rule Me
S1, E4: Following the assassination of a suspect, Clarice and VICAP are investigated by Krendler's rival at the Bureau, SA Anthony Herman (David Hewlett). When Ardelia is recruited to assist him, it causes friction between the two friends.