You Choose
시즌 7, 에피소드 11: Severide's side project of fixing the boat for a wealthy acquaintance turns complicated and personal. Meanwhile, his relationship with Kidd is at a crossroads. Brett helps Casey search for a new apartment and Firehouse 51 decides to enter Tuesday in a dog competition.