You Do Not Know War
S1, E9: When President Devore pays a visit to FBI headquarters, Director Olsen allows Dunn and Finley to share their theories on the kidnapping with him. Gibson sends a parent on a mission that could bring the United States to war with China. At the mansion, Ian discovers the secret entrance to the kitchen command center and bears witness to something unthinkable.