You Don't Know Jax
시즌 1, 에피소드 3: After the blow up at the "Gay Pride" event, Lisa struggles to keep the staff's personal conflicts outside of their work at SUR. At a photo shoot, Kristen has an awkward encounter with someone from Tom's past. Jax makes a bold play to win back Stassi, but a shocking revelation pushes her to a new man.