You Failed! Kakashi’s Final Decision
S1, E5: With the threat of failure hanging over their heads, Naruto, Sasuke and Sakura do everything they know how to pass the grueling survival test. But it will take some wise advice from Kakashi to teach these selfish ninja a thing or two about teamwork!