You Guys!! Do You Even Have a Gintama? (Part 2)
Season 1 에피소드2: Gintoki manage to escape Shishimura’s sudden attack. Regrouping with Kagura and the others, he finds that their client Katoken was unable to stick with the training and has left. Gintoki finds Katoken drowning in his sorrows alone and joins him for a drink to share his wisdom: "No matter how much you try, you cannot escape from what you truly wish to forget." Hearing those words, Katoken...