You Know Where to Find Me
Сезон 3, серия 20: Truck and squad are called to the scene of a car crash that has Mills (Charlie Barnett) desperately working to save the life of a driver seriously injured in the wreck. Meanwhile, Casey (Jesse Spencer) has some doubts about Jack Nesbitt (guest star Eric Mabius), whose strip club he is remodeling on the side. Elsewhere, Hermann (David Eigenberg), Otis (Yuri Sardarov), Cruz (Joe Minoso) and Chaplain Orlovsky (guest star Gordon Clapp) help get their team ready for the peewee hockey championship, but Herrmann might prove more of an obstacle than the other team.