You Say You Want a Revolution
S1, E18: When Camille, the wife of the newest star Saber, joins the Sunbeams, she decides to run against Kelly for president. Kelly expects Tasha to vote for her, however Tasha would rather have Kelly devote her full time to being her assistant.