You Should Never Give Up
S1, E2: Lidia is still suffering after losing Lluis, her husband. What's more, the tribute that the co-workers want to organize for him forces her to think about him all the time. Writing the speech for the end of the event drives her to a profound crisis. Paula finally tells her husband about her diagnosis.