Shehar Lakhot You shouldn’t have come back, Dev
S1, E1: Dev has a reluctant homecoming after 10 long years. Between trying to stop a protest blocking a mine and stumbling onto a blackmailing plot, he also has to confront his past in an unwelcome world.