You Spin Me Round
S1, E6: Rush and Alex plan a bro-weekend at a medical conference only to discover that Rush’s ex-girlfriend Sarah and her new boyfriend are also attending. Meanwhile, Rush treats a politician trying to hide his illness during an election run. Also, a surprise phone call compels Eve to make a fresh start with Lucas.