Damages You Want to End This Once and for All?
S5, E1: Already on opposite sides of Michael Hewes’s custody suit against his mother, Patty Hewes (Glenn Close) and Ellen Parsons (Rose Byrne) prepare to face off in court after a cyber-hacker’s revelations about insider trading expose damaging personal information that push an informant over the edge.