You Want to Know.
S1, E2: One day, Hitoyoshi is compelled to adopt a puppy that was left in front of his home. However, the maid has a childhood trauma involving dogs. Watching the two interact, the maid soon sees the world in a new light, even wishing to be "normal" herself.