You Win Some, You Lose Some
Сезон 1, серия 3: When The Kicks find out that their coach can no longer coach them due to a family emergency they go on a search for a new coach. If they don't find one in time they won't be allowed to practice and will be forced to forfeit their first game. Upon discovering a suitable candidate, Kentville's head custodian, The Kicks have to convince him to accept the position.