You Won't Miss Out.
S1, E4: To experience a "normal" school life, Yuki enrolls at the same school as Hitoyoshi. Seeing boys rush off, she finds out the school store sells a rare yakisoba bread. Yuki heads out the window, leaving Hitoyoshi to worry whether she'll fit in or not.