You'd Be Surprised
S3, E5: After venting with Nucky about his liquor travails, Rothstein sends Gyp an unequivocal message in Tabor Heights. In Washington, Gaston Means sees opportunity in a Senate investigation of Harry Daugherty and the Justice Department. Billie gets a new co-star to revive her faltering show; Van Alden and Sigrid receive an unexpected visitor; Gillian worries about keeping her business afloat in Jimmy's absence; Margaret has awkward moments at the hospital and, later, at Madam Jeunet's.