You'll Never Walk Alone
S7, E10: Ray finally learns the truth about his sister Bridget’s death. Terry reckons with the death of a friend and his own mortality. Mickey’s quest for the money he’s owed comes to a head with a deadly face-off between the Sullivans and the Donovans. Season finale.