Your Brain Is Like a T-Rex
Сезон 2, серия 3: After a night in Exile, Chase and Melinda return with a thirst for revenge. At the Paradise Game, a champagne spray goes wrong leading to a huge blowout. A new team takes the lead and has the power to send a team into the Exile Game.