Your Father. My Friend
S3, E4: As a lost girl wanders the dangerous streets of the East End alone, Detective Inspector Drake must try to find his old friend Edmund Reid and bring those responsible to justice. When tangible proof to finally bring Capshaw to justice arrives, attempts to arrest him will deliver devastating consequences.