Your Lucky Items Are Vegetables, Crime, and Punishment
S1, E4: Chino is worried about her height, and actively attempts to grow using less than verified methods. Cocoa practices her fortune telling technique using caffe-de-mancy, and the girls head to the library on a sunny afternoon.