Your Place or Mine?
S1, E7: When Ray's parents stop speaking, Marie moves in with Ray and his family, while Frank enjoys bachelorhood. Debra visits Frank, who's enjoying his life as a free man, and begs him to apologize to Marie - so her mother-in-law will get out of the house.