Pecola YOUR WISH IS MY COMMAND;ROBBIE TO THE RESCUE
S1, E5: Aunty Yorkshire always works so hard, it's no wonder she wishes for a little time to herself maybe a makeover or a poetry reading. Besides, thanks to Robo-Pecola, Robbie's computer game is now real-life.