You’re Done
시즌 2, 에피소드 6: Antonio is the speaker at an event Emma attends with her co-workers at the TV channel. Antonio and Emma have a fight with each other. Gerardo and Jazmín investigate how to represent artists. Gerardo evades having sex with Jazmín.