You're Not a True Comrade
S1, E1: Red enjoys the slow life, gathering medicinal herbs and saving to open a shop. His life wasn't always so simple, but he's keeping that to himself. When a local boy falls ill, Red springs into action. Rit is intrigued when she hears of this, but why?