You've Become a Little Stronger
S1, E3: A homunculus embryo has lodged itself on Tokiko, and a week remains before she becomes a homunculus. Between bouts of training with his lance, Kazuki and Tokiko search for the creator of homunculus in order to obtain the antidote. Meanwhile, the Papillon Masked Creator orders his subordinate homunculus Kawazui to find the lance-wielding boy. Kawazui's desire for revenge makes Kazuki hold even tighter to his personal vow: to use the kakugane Tokiko gave him not for himself but to protect others. His first one-on-one battle with a homunculus begins!