You've Got Hate Mail
S1, E4: Things get complicated for the friends-turned-couples as Marshana confesses her secret love for Stefan. Sydney tries to win back a skeptical Jin, while Charley is called out for sneaking off to a party without Darion. Kris confronts Alex with a list of everything she wants him to change.