You've Lost That Larry Feeling
S2, E15: Debbie and Jackie each have their work cut out for them--when Debbie hosts her study group at home, and Jackie has to deal with a "jealous" Larry. But Amber and Reggie just might have it the worst, as they come to a decision about their relationship.