Yukio
S1, E2: Having fallen into Shingen’s trap Logan ends up in dire straits, but is rescued by a mysterious woman known as Yukio. Later Logan visits Asano’s safe house and discovers the dead body of Asano. Suspected of his friend’s murder, Logan is pursued by the police.