S1, E5: Ando is struggling with the fact that his friend Shishigami is responsible for the spree of home invasions. After reading that hospital patients were being cured, Ando theorizes that there is someone else out there with the same powers as Shishigami. Ando lures Inuyashiki by pretending to need help and asks him to stop Shishigami. Meanwhile, Shishigami learns his mother has terminal cancer.