Zahra-Zkunked/The Sorcerenie
S4, E26: When Zeta and Nazboo get zkunked by a smelly Zahramay zkunk, Shimmer, Shine, and Leah try to help them get un-stinky.Zeta teams up with Shimmer, Shine, Leah, and Princess Samira to stop Uzma from taking all the magic from Zahramay Falls.