Zak Noyle
S1, E3: Despite his young age, photographer Zak Noyle is already a legend on Oahu, Hawaii's North Shore, and his commitment to his craft is what sets him apart. Follow Zak as he shoots Danny Fuller, Shane Dorian, Koa Rothman, and more on the famous waves.