Zanjir
S2, E10: Despite having depleted forces, Barry prepares to lead a crucial mission. Fueled by his delusions, Jamal takes extreme action that has far-reaching ramifications. When tragedy strikes close to the palace, Leila realizes the severity of their situation and doubts Jamal’s ability to see them through the storm.