S3, E3: When Sara receives a distress call from their “befriended” agent at the Time Bureau, she learns that they have been tasked with going to the future to capture a rogue time traveler. Unfortunately, the Legends make things worse by trying to protect an outlaw named Zari Tomaz (new series regular TALA ASHE), to hopefully lure in the time travelling assassin. Meanwhile, Stein tries to diagnose Amaya’s condition, but Nate discovers an unusual treatment that Amaya begrudgingly agrees to.