Zebra Donkey / Adios, Amigos
S1, E4: After winning the honor of taking care of his school's mascot, Zebra Donkey, over spring break, Manny has the time of his life with his new four-hoofed friend. Alas, it's too much of a good time for Zebra Donkey, who keels over after a trip to the ice cream parlor. To fix the situation, Manny and Frida steal Sartana of the Dead's guitar, which can bring the dead back to life. / White Pantera's old sidekick-turned-bad, the Titanium Titan, returns to Miracle City to take his revenge on Manny, who he blames for his break up with Pantera. The Titan attacks and, though Manny drives him off, Frida is injured in the fight. Emiliano, Frida's dad, points out that Frida gets injured a lot when she's with Manny, so Manny decides he must end his friendship with Frida for her own protection. As the two friends cope with being apart, they also must deal with the deranged Titan, still on the loose and seeking vengeance!