Zeppo Marks Brothers
S1, E18: When a material witness to a drug hit turns up dead, Sipowicz and Kelly's investigation leads them to two brothers who have also planned a hit on Kelly's ex-wife, Laura. Sipowicz must perform uniform-detail in a dress uniform way too small.