Zero Bucks Given
S1, E5: Brooks reaches a breaking point while styling Meredith for her caviar event. Ava's arrival to the party ignites drama. Charlie ducks out on a hefty bar tab, leaving Hudson and Riley stuck footing the bill. Riley stuns his mom, Kandi, by revealing her true career passion. Georgia and Charlie's mutual frustration leads to an explosive showdown.