Alpha House Zingers
S1, E6: Louis continues to gain constituent support as Shelby (Haley Joel Osment) chronicles his recovery. Gil John faces Digger Mancusi in a town hall where he struggles to keep up with his polished and well-liked opponent, despite much help and coaching from Robert and Andy.