Zippleback Down
S2, E9: Barf and Belch are Tuffnut's only guard when he gets caught in an old dragon trap in the forest. Things go from bad to worse when Tuffnut is faced with not only a large Typhoomerang, but a deadly forest fire that soon threatens him and both the dragons.